پروژه های آلاچیق و پرگولا ووداستار

پروژه‌های آلاچیق وپرگولا ترموود :

چوب‌های مختلفی برای ساخت‌وسازها، دکوراسیون داخلی مانند دیوار و دکوراسیون خارجی مانند نما استفاده می‌شوند؛ اما پر طرفدارترین آن‌ها چوب ترموود یا چوب ترمو است. چوب ترموود پس از گذارنده شدن از فرایند‌های حرارتی تولید شده و کاملا مقام می‌شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا با کاربرد‌های ترموود در ساخت پرگولا و الاچیق آشنا شوید.

اجرای ترمو در اقامتگاه‌های شخصی :

چوب ترموود از آن دسته از چوب‌هایی است که در مکان‌های زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانند: سونا، جکوزی، استخر، آلاچیق و پرگولا. یکی از مکان‌هایی که چوب ترموود استفاده بسیاری دارد، ساخت آلاچیق‌ها و پرگولاهای زیبا در اقامتگاه‌های شخصی است. به دلیل مقاوم بودن چوب ترموود در مقابل نور آفتاب، تغییر دما و تغییر فصل و زیبایی خاصی که به محیط اقامتگاه می‌دهد، بهترین متریال برای آلاچیق و پرگولا محسوب می‌شود.

قیمت و خرید ترموود

چرا ترموود؟

چوب ترموود مقاومت و استحکام بالایی دارد. به همین دلیل ساخت آلاچیق و پرگولا ترموود در باغ‌های شخصی یا بوم گردی‌ها از محبوبت زیادی برخودار است. چون این چوب قابل رنگ‌آمیزی است، می‌توانید از هر نوع رنگی متناسب با سلیقه خود و البته تم آن مکان، بر روی چوب ترموود استفاده کنید.

یک آلاچیق با چوب ترمود چه مزیت‌هایی دارد؟

یک آلاچیق چوبی علاوه بر زیبایی، به چوب مقاوم و استحکام بالا نیاز دارد. فرایند تولید چوب ترموود بر پایه مقاوم‌سازی بوده و در مقابل دما و شرایط جوی استحکام بالایی از خود نشان می‌دهد. به گونه‌ای که چوب ترمو قبل از فرایند ترموود شدن، با قرارگیری در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید تغییر رنگ می‌دهد؛ اما پس از فرایند ترموود شدن و البته رنگ‌آمیزی صحیح، کاملا مقاوم شده و رنگ مصنوعی خود را تا سال‌ها نگه می‌دارد.

رنگ‌آمیزی این چوب باعث می‌شود رگه‌ها و بافت‌های آن دیده شوند و چوب کاملا طبیعی به نظر برسد. در بیشتر باغ‌ها، به جای سازه‌های بتنی از چوب ترموود برای ساخت ویلای شخصی و دیگر سازه‌های مربوط به ویلا مثل آلاچیق و پرگولا استفاده می‌کنند.

وود استار

سخن پایانی :

در صورتی که قصد دارید از ترموود در ساخت سازه‌های خود استفاده کنید و یک پرگولا یا آلاچیق چوبی ترموود زیبا بسازید، حتما قبل از آن، نمونه کارها با ترموود را مشاهده کنید. طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید، سایز الوارهای ترموود و رنگ آن‌ها را نیز مشخص کنید.

در نهایت با واگذاری این پروژه به یک تیم حرفه‌ای و مجرب، سازه‌ای مقاوم، شیک و زیبا را تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که از ترموود نه تنها در سقف، بلکه در پایه‌های سازه و کف‌سازی آن می‌توان استفاده کرد.