خرید و قیمت ترموود

قیمت ترموود استخر

قیمت ترموود استخر - وود استار - قیمت کفپوش استخر - قیمت چوب کنار استخر - قیمت ترمووود استخر - کف سازی دور استخر - ترموود استخر - ترمووود استخر - چوب ترمو استخر

..قیمت ترموود استخر

مجموعه وود استار با سال ها سابقه درخشان در تمامی زمینه های چوب ترموود و ارائه تمامی خدمات محصولات چوب ترمو با سراسر کشور با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، می تواند بهترین انتخاب برای مشتریان عزیز باشد.

چوب های ترموود کاربرد زیادی دارند که یکی از آنها استفاده از چوب های ترموود در اطراف استخر به شکل های مختلف می باشد که در این مقاله می‌خواهیم اطلاعات مفید و کاربردی در مورد چوب های ترموود برای استخر را به صورت تخصصی بررسی کنیم.

چوب های ترمو مقاوم ترین نوع چوب در دکوراسیون داخلی و خارجی ؟!

بله ، چوب های ترموود یکی از سخت ترین و با مقاومت بالا در بین دیگر چوب های موجود در بازار هستند .که می‌توانید پیدا کنید و برای درک بهتر این موضوع فقط کافیست تا پایان این بخش با ما همراه باشید.

چوب های ترمو به علت فرایند گرمایی پیشرفته ای که بر روی آنها انجام می شود ، به سخت ترین حالت خود رسیده اند که همین موضوع را در ادامه توضیح می‌دهیم.

قیمت ترموود استخر - وود استار - قیمت کفپوش استخر - قیمت چوب کنار استخر - قیمت ترمووود استخر - کف سازی دور استخر - ترموود استخر - ترمووود استخر - چوب ترمو استخر

مرحله اول تولید : در ابتدا چوب های مورد نیاز برای تولید ترموود را برش و آماده سازی می کنند. تا برای مراحل بعدی که پروسه گرمایی بر روی چوب ها انجام می شود ، چوب از آمادگی بالایی برخوردار باشند‌.

مرحله دوم تولید : در این مرحله چوب های آماده شده را در دمای تقریبی ۲۱۵ درجه سانتی گراد خشک می کنند. تا میزان رطوبت داخل چوب ها و قارچ و کپکی که به لایه های چوب ها وارد شده اند ، تا حد بسیار زیادی از بین بروند.

در مرحله بعدی قرار است فرایند های دیگری بر روی چوب ها انجام شود که با ما همراه باشید

مرحله سوم تولید : در این مرحله چوب ها را دوباره مرطوب می کنند تا دمای چوب ها از مرحله قبلی کاهش پیدا کند و شرایط برای چوب ها در مرحله بعدی مهیا باشد که ادامه علت انجام دادن مرحله سوم رو توضیح می‌دهیم.

مرحله چهارم : در این مرحله چوب ها را در دمایی که اختلاف زیادی با دمای چوب ها در مرحله قبلی ندارد . حرارت می دهند و چوب ها به بیشترین حد از فشردگی خود می رسند. که به عبارت دیگر فاصله بین لایه های چوب ها بسیار کاهش میابد و از لحاظ وزنی ، چوب ها بسیار سبک و مقاوم نسبت به قبل می شوند.

نکته : علت اینکه چوب ها را در مرحله سوم دوباره مرطوب کردند این است که در مرحله اول چوب ها را خشک می کنند. و چوب ها به اندازه مرحله چهارم ، از لحاظ رطوبت ، وزن و میزان فشردگی به اندازه کافی نرسیده اند که در مرحله چهارم ابن موضوع به خوبی برای چوب ها انجام می شود.

در ادامه مراحل دیگری نیز بر روی چوب ها انجام می شود که به آنها در مطالب دیگری می پردازیم.

 

چوب ترموود در کف و اطراف استخر ؟

چوب های ترمووود در کف و یا اطراف استخر به شکل های مختلفی به کار می روند. که در ادامه بیشتر در مورد آنها توضیح می‌دهیم.

ترموود دارای مقاومت لازمه است که بتوان آن را بدون هیچ نگرانی در داخل استخر نیز نصب کرد. که به سبک و شکل های مختلفی قابل انجام است.

در کف استخر ، ساخت نرده و پله به درون استخر ، سایه بان در کنار استخر ، آلاچیق چوبی و پرگولا در کنار استخر . نیمکت و کف ترموود که در کنار استخر نصب می شود ، دیوار با ترموود و … که همگی این موارد را می توان در مورد استخر اجرا کرد .

چوب های ترموودی که در کنار و یا درون استخر نصب می شوند ، جدا از از اینکه در معرض مستقیم آفتاب و بارندگی هستند . در معرض مستقیم و بسیار زیاد رطوبت نیز هستند که این موضوع می تواند در بلند مدت به چوب ها آسیب های جدی برسد.

رنگ ترموود :

برای جلوگیری از این موضوع لازم است تا پوششی مقاوم و ضد نفوذ بر روی چوب ها باشد. تا از این دسته آسیب ها دور باشند و آن هم رنگ ترموود است .که می توانند میزان مقاومت و زیبایی چوب های ترموود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهند.

رنگ ترموودی که برای پروژه های ترموود استخر به مشتریان پیشنهاد می شود. متفاوت و گسترده است .اما رنگی که در شرایط آب و هوایی ایران و در تمامی نقاط برای تمامی پروژه های ترموود به خوبی جواب داده است . رنگ ترموود کیم است. که در انواع پایه آب و پایه روغن با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در هر کجای کشور که باشید ، از مجموعه وود استار تهیه کنید.

همچنین طیف رنگی گسترده این محصول به قدری گسترده است که پاسخگوی تمامی سلیقه ها می باشد و این محصول دارای گارانتی ۲۴ ماهه ماندگاری می باشد .

چه چوبی مناسب استفاده در پروژه های استخر است ؟

چوب های ترموود انواع مختلفی دارند که عبارت است از ترموود فنلاندی ، ترموود خارجی ، ترموود ایرانی و در این بخش به آن می پردازیم.

در پروژه های استخر در اولویت انتخاب خود ، چول ترموود فنلاندی را قرار دهید که از لحاظ مقاومت و حفظ زیبایی به خوبی می تواند. از پس تمامی موارد آسیب رسان بر بیاید.

در صورتی که قصد دارید تا چوبی که تهیه می کنید شبیه به فنلاندی باشد و از مقاومت و زیبایی نصبی برخوردار باشد. اما با هزینه کمتر ، چوب های ترموود وارداتی از دیگر کشور ها که به ترموود خارجی معروف است ، می تواند به کارتان بیاید.

در صورتی که کیفیت و زیبایی برایتان زیاد مهم نیست و اولویت‌ شما قیمت تمام شده پروژه است . ترموود ایرانی درجه یک ، می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

قیمت ترموود استخر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ترموود استخر ، مشاوره خرید محصولات ترموود . نصب ترموود  ، تایل ترموود ، فروش رنگ ترمووود ، اجرای رنگ ترموود ، فروش رنگ چوب ترمو و … همبن حالا از روش های زیر اقدام کنید.

راه های ارتباطی با کارشناسان وود استار : ۰۹۹۳۵۹۲۹۶۵۴ – ۲۶۸۵۵۶۷۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *