خرید و قیمت ترموود

قیمت ترموود ایرانی

قیمت ترموود ایرانی - وود استار - قیمت ترموود تراس - فروش چوب ترموود در تهران - قیمت ترموود استخر - قیمت چوب ترمو دیجی کالا - قیمت چوب ترمو دیوار - قیمت چوب ترمو اصفهان - قیمت چوب ترمو مشهد - قیمت چوب ترموود ایرانی

..قیمت ترموود ایرانی

مجموعه وود استار با سال ها سابقه درخشان در تمامی زمینه های ترموود و ارائه تمامی خدمات چوب های ترموود به سراسر کشور با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می تواند .بهترین انتخاب برای هر نوع خدمات ترموود از خرید تا اجرای تخصصی و تعمیرات و تغییرات انواع پروژه های ترموود باشد.

برای اینکه در پروژه های ترمووود ، خرید محصولات ترموود و یا تعمیرات و تغییرات ، به مشکلات کمتری برخورد کنید .ما اطلاعات مفیدی در مورد چوب های ترموود در این مقاله برایتان قرار داده ایم.

راه های ارتباطی با کارشناسان ما : 09935929654 | 26855679

دلیل اصلی این اختلاف مقاومت و استحکام چوب های ترموود فنلاندی ، خارجی و ایرانی چیست ؟ 

قیمت ترموود ایرانی - وود استار - قیمت ترموود تراس - فروش چوب ترموود در تهران - قیمت ترموود استخر - قیمت چوب ترمو دیجی کالا - قیمت چوب ترمو دیوار - قیمت چوب ترمو اصفهان - قیمت چوب ترمو مشهد - قیمت چوب ترموود ایرانی

1. میزان رطوبتی که داخل چوب ها است به مقدار زیادی است. که به در چوب های ترموود این مقدار رطوبت طی پروسه حرارتی / گرمایی که روی چوب ها انجام می شود ، آنقدر کاسته می شود.

که در نهایت در ترموود های فنلاندی شما شاهد رطوبتی 7 درصدی هستید که در ترموود های ایرانی این میزان از رطوبت بیشتر است .و برای همین است که زمانی که هر دو نوع ترموود یعنی ترموود فنلاندی و ترموود ایرانی را در دستان خود نگه می دارید.

آسیب پذیری ترموود

متوجه این موضوع می شوید که ترموود فنلاندی دارای وزنی سبک تر از وزن چوب ترمو ایرانی است. که این اختلاف رطوبت و واکنش چوب ها در شرایط مختلف نشان می دهد ترموود های ایرانی آسیب پذیری بالاتری نسبت به ترمووود های فنلاندی دارند. و هر چه رطوبت چوب ها بیشتر باشد. این میزان از آسیب پذیری شان نیز بیشتر خواهد بود. که اساس تولید ترموود نیز بر همین اصلاح گرمایشی آن ها است که سبب می شود.

تا موجودات ذره بینی و رطوبت زیادی که در داخل لایه های چوب ها وجود دارد. تا حد بسیار زیادی کاسته شود و لایه های چوب ها تا حد امکان بهم نزدیک شوند و چوب به بیشترین فشردگی خود برسد.
زمانی که چوب ها به بیشترین فشردگی خود می رسند ، در ادامه فرایند تولیدی شان ، ماده ای وارد چوب ها می شود .که آن فضای خالی ای که هنوز بین لایه های چوب ها وجود دارد .و آن ها را در برابر عوامل مختلف آسیب پذیر می کند ، پر شوند و راه نفوذی برای رطوبت و یا قارچ و کپک نماند.

مقاومت چوب های مختلف

2. چوبی که برای تولید ترموود های مختلف استفاده می شود نیز در این میزان از مقاومت و استحکام تاثیر بسیار زیادی دارد .که در ترموود های فنلاندی از چوب های درختان گونه کاج استفاده می شود. که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

و پروسه تولیدی هم که روی این چوب ها انجام می شود ، با بالاترین استاندارد ها همراه است .که تمامی مجوز های بین المللی نیز برای این خط تولیدی ترموود وجود دارد. که بر خلاف تولیدی های داخلی ایرانی ، که محصول نهایی هر کدام از تولیدکنندگان با یکدیگر تفاوت های زیادی دارد. و همگی آن ها از استاندارد های لازمه برخوردار نیستند .

که این موضوع می تواند در قیمت ، مقاومت و طول عمر چوب های ترموود بسیار موثر باشد .تا حدی که شما شاهد اختلاف قیمتی تقریبا دو برابری ترموود فنلاندی از ترموود ایرانی هستید. و چوبی که برای تولید ترموود های ایرانی استفاده می شود .همان چوب های روسی وارداتی به کشور است. که این مورد هم یکی از علت های تفاوت ترموود فنلاندی و ایرانی است.

ادامه دلایل

3. یکی دیگر از علت های این اختلاف ها ، نحوه واکنش آن ها در برابر رنگ های ترموود و روغن مخصوص ترموود است. که در ترموود فنلاندی هر دو نوع این محصولات نام برده شده ، به خوبی روی چوب ها اجرا می شوند .

و به خورد چوب ها نیز می روند که خروجی اجرای این محصولات روی ترموود فنلاندی ، به صورت یک دست و زیبا خواهد بود. و اما در مورد ترموود های خارجی و ایرانی زمانی که رنگ ترموود و یا روغن ترموود روی آن ها اجرا می شود ، به طور کامل به خورد چوب نمی روند .

یا پوشش آن ها روی چوب ها به گونه ای است که زمانی که اجرای آن ها تمام می شود.چوب ها به صورت یک دست رنگ نمی شوند .و شاخه های چوب ها با هم چند لایه اختلاف رنگی دارد .که این موضوع را در ترموود فنلاندی تحت هیچ عنوان شاهدش نیستیم.

4. زمانی که در پروژه ای از رنگ ترموود استفاده نشود ، اگر چوب استفاده شده ترموود فنلاندی باشد. می تواند زیبایی و مقاومت خودش را تا جایی که می تواند. به خوبی حفظ کند که باز هم این موضوع نشان دهنده استفاده نکردن از رنگ ترموود نیست .

استفاده از رنگ ترموود

و حتما باید در تمامی پروژه های ترموود از رنگ ترموود استفاده شود. و اما در ترموود های ایرانی و خارجی زمانی که رنگ اجرا شده است. اما طی سال ها ضعیف شده و نیاز تعمیر و تمدید دارد ، چوب ها در آن زمان آسیب پذبری بیشتری نسبت به قبل دارند.

به طوری که چوب های ترموود ایرانی و خارجی بیشتر از ترموود های فنلاندی در همچین موقعیتی آسیب پذیر تر و در اولویت تعمیر رنگ ترموود قرار دارند.
بنابراین هر زمان که رنگ ترموود پروژه تان نیاز به تمدید و تعمیر داشت ، در اسرع وقت نسبت به انجام این کار اقدام کنید.
یکی از نکاتی که در این مورد مهم است و خیلی از همکاران و یا شرکت ها این موضوع را به مشتریان انتقال نمی دهند . آن است که برای پروژه هایی مانند استخر که دورشان قرار است از چوب ترموود استفاده شود.

باید هر چهار طرف چوب ها رنگ ترموود زده شود تا چوب ها جدا از ناحیه بالا که در معرض استحکام ، برف و باران و رطوبت است ، ناحیه زیرین چوب ها نیز در معرض عوامل آسیب رسان هستند . به این صورت که زمانی که رطوبت روی چوب ها به سطح زیرین و زیرسازی چوب ها می رسد .

با تابش نور آفتاب ، آن میزان از رطوبت تبخیر شده و بخار حاصل از آن به سطح زیرین چوب ها برخورد می کند. که این موضوع در طولانی مدت باعث آسیب دیدن چوب ها از ناحیه زیرین می شود .و در صورتی که پروژه تان استخر است ، حتما این مورد را به خوبی رعایت کنید و این مورد هم بدانید . زمانی که هر چهار طرف چوب ها رنگ می شود ، میزان مصرف رنگ ترموود برای پروژه تان نیز بیشتر می شود.

علت آخر

5. موارد استثنا که در میزان مقاومت و استحکام چوب ها بسیار تاثیر گذار است . مواردی است که باید برای نگهداری هر چه بهتر از چوب های ترمو رعایت کنید که عبارتند از :
+ روی چوب ها مواد اسیدی نریزید
+ تا حد امکان با دمپایی هایی که کفی نرم دارند بر روی چوب ها راه بروید
+ مواظب باشید که اجسام نوک نیز با چوب ها برخورد نداشته باشند ، زیرا این محصولات چوب هستند .از دل طبیعت و در مقاومتی همانند فولاد ندارند که در مقابل اجسام نوک تیز آسیب نبینند.
+ زمانی که چوب ها را شستشو می دهید ، از شوینده های اسیدی استفاده نکنید
+ چوب ها را در مدت زمان های معین شستشو دهید. به طوری که چوب ها را هر روز شستشو ندهید که این کار به چوب ها آسیب می رساند.
+ در فصل زمستان و یا در نواحی که بارش برف و باران بسیار زیاد است .اگر روکشی برای چوب ها تهیه کنید .و در زمانی که قصد راه رفتن بر روی آن را ندارید . این روکش را بر روی چوب ها بیاندازید تا به افزایش طول عمر چوب ها کمک کند. که این مورد برای پروژه هایی توصیه می شود .که ترموود در کف ، روف گاردن و یا فضای باز اجرا شده است
+ و … که در ادامه بیشتر در مورد این موضوعات اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می دهیم.

قیمت ترموود ایرانی و خرید از وود استار

مجموعه وود استار ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چوب ترموود – تایل ترموودرنگ ترموود – اجرای رنگ ترمووود – تعمیرات و تغییرات رنگ چوب ترمو و تمامی خدمات محصولات ترموود و اطلاع از قیمت انواع محصولات ترموود ،  همین حالا می توانید از طریق روش های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید

راه های ارتباطی با کارشناسان وود استار : 09935929654 – 26855679

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *