خرید و قیمت ترموود

قیمت ترموود تراس

 ترموود پشت تی وی -  ترموود چیست -  ترموود تراس -  ترموود کف -  ترمووود تراس -  ترمووود کف تراس -  چوب ترمو تراس -  قیمت ترموود تراس -  قیمت ترمووود دیوار -  قیمت چوب برای کف تراس -  نرده ترموود -  وود استار

قیمت ترموود تراس

مجموعه وود استار با سال ها سابقه درخشان در تمامی زمینه های ترموود و ارائه تمامی خدمات چوب های ترموود به سراسر کشور با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می تواند بهترین انتخاب برای هر نوع خدمات ترموود از خرید تا اجرای تخصصی و تعمیرات و تغییرات انواع پروژه های ترموود باشد.

برای اینکه در پروژه های ترمووود ، خرید محصولات ترموود و یا تعمیرات و تغییرات ، به مشکلات کمتری برخورد کنید ، ما اطلاعات مفیدی در مورد چوب های ترموود در این مقاله برایتان قرار داده ایم.

راه های ارتباطی با کارشناسان ما : 09935929654 | 26855679

 ترموود پشت تی وی -  ترموود چیست -  ترموود تراس -  ترموود کف -  ترمووود تراس -  ترمووود کف تراس -  چوب ترمو تراس -  قیمت ترموود تراس -  قیمت ترمووود دیوار -  قیمت چوب برای کف تراس -  نرده ترموود -  وود استار

ابعاد استاندارد چوب های ترموود

ابعاد چوب ترموود یکی از مواردی است که در این بخش قصد داریم تا به صورت تخصصی برایتان بررسی و توضیح دهیم.
چوب های ترموود به طور معمول در ابعاد 8 میل – 92*11 – 92*16 – 92*19 – 117*19 – 140*19 – 92*26 – 117*26 – 140*26 – 42*42 – 68*42 – 92*42 – 117*42 – 140*42 تولید می شود که این موضوع در مورد چوب های ترموود فنلاندی و بیشتر چوب های ترموود خارجی صدق می کند و ابعاد چوب های تولید شده در این استاندارد ذکر شده می باشد که در مورد ترموود ایرانی این مورد به خوبی صدق نمی کند که برای مثال چوب های ترموود زیر 92*16 و خود همین سایز ، در تولیدی های ایرانی به خوبی در نمی آید و دارای اولیه ترین ویژگی ها برای اجرا نیستند و در صورتی ترموود ایرانی توصیه می شود که از ابعاد 92*19 به بالا استفاده شود.
چوب های ترموود ایرانی به ندرت در ابعاد استاندارد تولید می شوند و برای مثال چوب ترموود 117*26 ایرانی در بازار موجود است اما ابعاد دقیق این چوب نیست و ابعاد دقیق این چوب 117*24 یا 114*24 یا … است که به اسم 117*26 به فروش می رسد و این مورد نیز یکی از مواردی است که از معایب ترموود ایرانی به شمار می رود.

دلیل اهمیت استاندارد بودن ابعاد چوب ترموود چیست ؟ 

زمانی که در پروژه تان قصد استفاده از چوب ترمو را دارید ، یک متراژ مشخصی برای استفاده از ترموود در نظر دارید و فرض کنید که در پروسه اجرای پروژه تان ، چوب ها به طور کامل پروژه تان را پوشش ندهد و کسری بیاورید ، اینجا است که استاندارد بودن ابعاد چوب ها بسیار به مشتریان و یا پیمانکاران کمک می کند.
این مورد درباره تمامی چوب های ترموود صدق نمی کند ولی در تعدادی از تولیدکنندگان ترموود ایرانی مشاهده می شود.

میزان تاب در شاخه ها در بار ترموود

تاب در شاخه ها یکی از مسائلی است که در چوب های ترموود فنلاندی و یا خارجی به ندرت مشاهده می شود و در ترموود های ایرانی به مقدار بیشتری مشاهده می شود.
تاب داشتن شاخه ها می تواند در روند اجرا و نصب ترموود تداخل هایی ایجاد کند که با روش های مختلفی می توان تعدادی تاب تعدادی از این شاخه ها را گرفت اما باز هم شاخه هایی هست که نتوان به طور کلی تابشان را گرفت.
در چوب های ترموود خارجی و فنلاندی این مورد مشاهده می شود اما به احتمال خیلی خیلی کم.

قیمت ترموود

در مورد قیمت ترموود اطلاعات مفید و تخصصی در این بخش ذکر شده است .که بسیاری از سوالات متقاضیان و مشتریان عزیز را برطرف می کند.
چوب های ترموود فنلاندی ، ترموود خارجی و ایرانی باهم اختلاف قیمتی نسبتا زیادی دارند که علت آن را در ادامه توضیح میدهیم.
چوب های ترموود فنلاندی چرا قیمت بالاتری از دو نوع دیگر دارد ؟ 
+ این محصولات وارداتی هستند و قیمت با ثباتی ندارند که در نتیجه دائم در حال افزایش قیمت هستند
+ این محصولات جزو محصولات وارداتی لوکس دسته بندی شده اند
+ میزان واردات ترموود فنلاندی بسیار کمتر از قبل شده است. به طوری که هر چه موجودی آن در بازار کمتر شود ، میزان قیمت آن نیز بیشتر از قبل افزایش پیدا میکند.
+ این دسته از ترموود دارای بیشترین کیفیت و زیبایی در مقابل دیگر چوب های ترموود هستند .که همین موضوع به افزایش قیمت این محصولات منجر می شود.
+ جدا از موارد ذکر شده ، در نوسانات ارزی نیز قیمت محصولات ترموود فنلاندی افزایش میابد.
+ و … که بیشتر موارد مرتبط با این موضوع ترموود فنلاندی را توضیح دادیم.قیمت چوب های ترموود ایرانی
+ چوبی که برای تولید ترموود ایرانی استفاده می شود ، چوب های روسی وارداتی می باشد .که موضوعات مربوط به چوب های وارداتی برای این دسته از چوب های وارداتی از کشور روسیه نیز صدق می کند .و دیگر همانند قبل چوب ها وارد نمی شود و موانعی بر سر راه واردکنندگان آن وجود دارد.
+ میزان واردات چوب های روسی به کشور نیز تقریبا نصف شده است که منجر به گرون تر شدن چوب های ترموود ایرانی می شود
+ هزینه های تولید نیز روز به روز در حال افزایش است
+ میزان خرید ترموود ایرانی هر چه کمتر باشد و تولید نیز کمتر شود ، به افزایش قیمت این محصولات منجر می شود.
+ و …

چوب های ترموود خارجی چرا قیمتی بین نوع فنلاندی و ایرانی دارند ؟


+ این محصولات نیز همانند ترموود های فنلاندی دردسر هایی برای وارد شدن دارند که سبب افزایش قیمت آن ها شده است.
+ اکثر این محصولات برای کاهش هزینه واردات و بیشتر وارد شدن به کشور ، از راه ترکیه وارد کشور می شوند
+ این دسته از چوب های ترموود نیز جزو کالای لوکس وارداتی به حساب می آیند
+ میزان موجودی این سری از چوب های ترموود گاها از میزان موجودی چوب های ترموود فنلاندی در بازار کمتر است
+ و …

چرا چوب های ترموود ایرانی قیمتی نصف از ترموود فنلاندی دارند ؟ 

+ ترموود های فنلاندی همانطور که در بخش های بالاتر تفاوتشان با ترموود های ایرانی و خارجی را بررسی کردیم . از این دو نوع چوب ترمو دارای کیفیت و استاندارد های بیشتر می باشد.
+ مبنای استاندارد های تولیدی ها ، ترموود فنلاندی است ، پس باید قیمتی بالاتر از ایرانی داشته باشد.
+ همانطور که در بالاتر توضیح دادیم ، ترموود فنلاندی به عنوان یکی از کالا های لوکس وارداتی طبقه بندی شده است. که با مجموع تمامی هزینه ها و شرایط سخت جدید واردات ، قیمتی تقریبا دو برابر ترموود ایرانی تمام می شود.
در بخش بعدی می خواهیم تا به صورت موشکافانه به کاربرد هر یک از چوب های ترموود بررسی دقیقی داشته باشیم .و اطلاعات مفیدی در اختیار مشتریان عزیز قرار بدهیم.

قیمت ترموود ایرانی و خرید از وود استار

مجموعه وود استار ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چوب ترموود – تایل ترموودرنگ ترموود – اجرای رنگ ترمووود –. تعمیرات و تغییرات رنگ چوب ترمو و تمامی خدمات. محصولات ترموود و اطلاع از قیمت انواع محصولات ترموود ،  همین حالا می توانید از طریق روش های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید

راه های ارتباطی با کارشناسان وود استار : 09935929654 – 26855679

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *